As free as the ocean

22. کتابخون

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ق.ظ
"از قهوه ی سرد آقای نویسنده" که بگذریم،"زن زیادی"جلال آل احمد رو هم خوندم.
اصلا به دلم نچسبید و تقریبا خودمو مجبور کردم که بخونمش.
برعکس "دشمن عزیز" از جین وبستر عالی بود!
و بشدت جذاب!
"تصرف عدوانی" رو اگه در حالی خارج از حال اونموقع م که توی پست قبلی بهش اشاره کردم میخوندم،شاید میگفتم تلخ و نچسب!
اما توی اون شرایط مثل یه آب کمی بود بر آتش زبانه کشیده ی دل من!
بعدش "جاناتان مرغ دریایی" رو خوندم.
کم بود خیلی.
بد نبود.
و الآن دارم "الیور تویست" رو میخونم!
بسی جذاب.
خیلی دوسش میدارم و فکر میکنم از مورد علاقه هام محسوب بشه.
البته الآن حدودا یک پنجمشو خوندم.
ولی کششی داره که سخته زمین گذاشتنش!
این بود خلاصه ی تابستان تا الآن.
البته "آن دختر قبلی" رو هم حدودا اردیبهشت یا خرداد خونده بودم.
بعلاوه "خاطرات یک جراح بزرگ آلمانی"که تقریبا بلافاصله بعد از کنکور شروع شد.
حیف که هنوز فرصت نشده درمورد فوق العادگی هاش بنویسم.
حیف!
۹۷/۰۵/۱۳
Juddy A.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی