As free as the ocean

39. صرفا گزارش طور

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ب.ظ

تو این مدت "انقلاب جنسی" رو دیدم.

"1984" رو شروع کردم و الآن در یک سوم پایانی شم و حقا که چقد نچسبه یوقتایی!

یکم پیشرفت کردم در زومبا.

"طلا" و "ایده ی اصلی" جشنواره رو دعوت شدم که ببینم و دومی بسی به دلم نشست.

ترم جدید هم شروع شد.

راستش یکم ترس داره اولاش.

اونم بعد اینهمه مدت.

اینکه از همه ی بچه ها تقریبا بیشتر سوال میپرسم بهم حس بدی میده گاهی وقتا!

همین...

بیشتر از این تراوش نمیشه که بیاد روی این صفحه.


+گاهی مثل همین الآن حس میکنم برای نوشتن در اینجا باید از پشت چسب ضخیمی که باهاش دهنمو بستن حرفامو بفهمونم.

همونقدر سخت.

همونقدر نامفهموم...

۹۷/۱۱/۱۵
Juddy A.

نظرات  (۲)

۱۶ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۴۶ معلوم الحال
انقلاب جنسی رو منم دیدم. قسمت یکش یخورده به دل مینشست ولی قسمت دومش بنظرم‌بیخود بود. هر چند بنظرم با این محدودیتا همینام از نظر خودشون شاهکاره

پاسخ:
قسمت دومش شاید برای خانوما بهتر باشه.
ولی آره.کارای این کارگردان عالیه.
میراث آلبرتا هم عالی بود.

۱۶ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۶ معلوم الحال
بدک نیست. نسبت به بقیه مستندسازها یخورده انتقادی تر کار میکنن. منم برای اولین بار با آلبرتای 1 و 2 باشون آشنا شدم. بنظرم اون قسمت ها جالب تر بود تا قسمت آخر آلبرتا که توی اروپا میگذشت و آخرش یهو ورق برگشت و ... :)
پاسخ:
بنظرم هرکدوم به یه جنبه از موضوع نگاه کرده بود.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی