As free as the ocean

5. مشتق!

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ
دیروز بعد از ظهر خواب بودم که یکهو چشمامو باز میکنم به داداشم که مشغول کار خودش تو اتاق بوده میگم:ازش مشتق بگیر!

میگه از چی مشتق بگیرم؟
جوابی نمیدم.
بعد ازم میپرسه بیداری؟
و من در کمال اعتماد به نفس میگم:بله!
بعدشم میگم:نه! کسینوس بگیر!
و رومو میکنم اونور و به خوابم ادامه میدم.
:دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
Juddy A.

نظرات  (۴)

سلام . لطفا در صورت تمایل منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم . ممنون .

۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۴ ♫ شباهنگ
من وقتی دبیرستان بودم، تو خواب مشتق می‌گرفتم
پاسخ:
بقول یکی از دوستان:دروووووووووووود!:دی
خب به پیروی از خانوم شباهنگ باید بگم که اخیرا تعداد مدیدی عبارت حدی رو رفع ابهام کردم و احتمالا هذیون ها از اونجا اومده باشن.
با مشاهده کامنت‌ها، به همه‌تون خسته نباشید می‌گم و براتون آروزی موفقیت می‌کنم؛ و صحنه رو ترک می‌کنم.
پاسخ:
برو برو ...!