As free as the ocean

35. تولد

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۶ ب.ظ

لابد آدم باید خیلی اسکل باشه که توی روز تولدش بخاطر معدودی از آدما و بی وفایی شون گریه ش بگیره.

اینطور حس میکنم!

یکیشون که توی این روزا خیلی و خیلی بهم نزدیک بود و همین چند روز پیش داشتم بهش روز تولدمو میگفتم.

از دیشب منتظرشم.با هر پیامی و هر زنگی که میرسه بهم،آاااارزو میکنم اون باشه.

و نبوده.

فک کنم دلم شکست.

و دومی ش کسی ست ک خیلی خاص دوسش داشتم و خیلی خاص دیگه کار خاصی باهاش ندارم.

دیشب داداشی زنگ زد به همراه زن داداش.

جالب اینجاس ک هیچچچچچکس نمیدونه من ساعت چند ب دنیا اومدم و من در این قضیه مثل آهو در چمن گیر افتادم!:دی

دیشبو نصفی شو کابوس دیدم.

نصف دیگه ش یه خواب خوشایند.

صبح بیدار شدم و با استوری و تبریک معصومِ جان مواجه شدم.

بعدم پیامای آنه !

چقد ذوق کرده باشم خوبه واسه این دوتا فرشته؟

آنه دیشب و دقیقا وقتی بیست و پنجم شده بود بهم زنگ زده بود و من آف بودم متاسفانه...

فک کنم خودمم اینکارو کرده بودم واسه تولدش.

یادم نیس!:-حماقت

ظهر هم عمه ف زنگ زد و اونقد صحبت باهاش خوب بود ک وقتی رفتم تلفنو بذارم توی سالن یکی نبود اون لبخند پهن روی صورتمو جمع کنه!:دی

عصر ب دیدن نصفه های رو به آخرای فیلم "مادری"گذشت و از اونجایی ک خیلی م ب مود من میخورد نشستم خوب باهاش اشک ریختم.

اما خب هنوزم دلم خالی نشده.

تا دوازده شب نشه و تا نفهمم اون دو نفر منو یادشون بوده یا نه.

متاسفانه چون من تقریبا محاله تولد اونارو یادم بره خیلی برام سخته ک اونا یادشون بره.

همین الآنشم پتانسیل اینو دارم ک بشینم و سیر دلم گریه کنم.

راستش نمیدونم جلوی خودمو بگیرم یا ن.

خب گویا وقتش شده که یه سری دیگه رو از زندگی م بالا بیارم.

اونم درست روز تولد بیست و دو سالگی م.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
Juddy A.

نظرات  (۶)

۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۶ سجاد عبدی
تبریک،مبارکه:)
پاسخ:
متشکرم!:-لبخند
تولدت مبارک:)
.
من امسال برای اولین بار یه دوست واقعی دارم و دقیقا به قول تو چون خودم تولدش یادم نمیره، از الان می ترسم که تولدمو یادش بره:|
پاسخ:
ممنونم!:-لبخند
+آره خیلی بده.خیلی زیاد.
دردش از نداشتن دوست بیشتره حتی!

دقیقا!
۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۶ معلوم الحال
تولدتون مبارک
پاسخ:
چقد ممنونم!
۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۳ بنیامین بیضایی
ولی من هیچ وقت نه دوست داشتم تولد کسی رو تبریک بگم (خیلی وقتا سر همین قضیه یادم رفته و دستم ناراحت شدن) و نه اینکه کسی تولد منو تبریک بگه! 
پاسخ:
چرا خب؟دخترا بسیااااار دوست میدارن تولدشونو بهشون تبریک بگن!
پسرهارو البته خیلی نمیدونم.
ولی معمولا اونام خوشحال میشم.
شما استثناء باشی به گمانم!:-متفکر

خوشبختی یعنی

چه دور

چه نزدیک

هنوز کسی باشد که بی بهانه دوستت داشته باش … !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی