As free as the ocean

36. دل سنج

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ب.ظ
وقتی یکهو دلگرمی کل روزای قبل میشه عامل دلسردی و ترس!
کی میخوام یاد بگیرم ک دلمو عایق کنم ک ب هیچکس نه گرم شه٬نه سرد؟

پ.ن. باید برای بار دوم "تصرف عدوانی" رو بخونم.
ب گمانم لازمه یه چیزایی یادم بیاد!

پ.ن.۲ "بسته شده" رو تموم کردم.خوب بود!
ولی نصفه هاش رفتم ب آخرش یه نگاه انداختم ببینم چی میشه.
اعصابم خورد شد خب!
باید یه کتاب دیگه رو شروع کنم.کتاب تنها چیزیه ک باعث میشه »کوفتگی«هام یادم برن.
حتی اگه فقط واسه چند دقیقه!

پ.ن.۳ در کمال ناباوری دارم با گوشی پست میذارم.
این ینی انقد کم حوصله م ک »نچسب بودن« اینکارو به جون خریدمو پست گذاشتم!:-نگاه ب دوردست

۹۷/۱۰/۰۵
Juddy A.

نظرات  (۱)

۰۸ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۳ بنیامین بیضایی
13 دلیل برای اینکه ...
13 که چرا...

رمان و سریال خوبیه ولی خیلی حس مثبتی نداره! به هر حال خوبه...
پاسخ:
سریالشو دیدم!
+ممنون بابت معرفی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی